Despre mine

Ploiesti, Romania
Hmm....ciudat. Mereu mi s-a părut destul de complicat să vorbesc despre mine, să mă descriu. Nu ştiu de ce , poate pentru că nu ştiu de unde să încep, cu ce să încep şi nici ce vor ceilalţi să afle mai exact despre mine sau doar pentru că nici eu nu ştiu exact cum sunt şi ce aş putea spune totuşi despre mine. Dar o sa încerc să-mi fac o scurtă descriere. Nu vreau să folosesc clişee de genul: sociabilă, dinamică, spirit de echipă, bla bla bla...O să vă spun că îmi place să fiu înconjurată de lume, îmi place să se ţină cont de părerea mea, ma atrag misterele şi chestiile dubioase, nu-mi place ploaia, urasc frigul, prefer vara, am o manie pentru cercei, vorbesc destul de mult uneori, iar alteori mai deloc, sunt foarte curioasă, ador marea, îmi place să fiu remarcată, sunt destul de calmă şi pot să am multă răbdare ... ar mai fi multe de spus, dar mă opresc aici momentan. Părţi din mine se vor vedea prin cuvinte.

miercuri, 23 septembrie 2009

Vocea cuvintelor

Te-ai gândit vreodată cum sună cuvintele pentru ceilalţi? Oare sună la fel ca şi pentru tine sau fiecare le aude şi le percepe altfel? Adică mă găndesc că fiecare asociază cuvintele cu anumite întâmplări şi atunci fiecare le aude altfel: pentru unii "plajă" e linişte, cu sunet de adiere şi cântec de pescăruşi, e miros sărat, cu nisip fin, dar pentru alţii "plajă" e agitaţie, nopţi nedormite, ţipete, cred că nu sună la fel pentru primii că şi pentru ceilalţi. Probabil sunetul se propagă mai intens în interiorul celor care asociază plaja cu agitaţia, altfel sunt loviţi de cuvântul acesta. Fiecare cuvânt ce se strecoară în interiorul nostru atinge o anumită coardă, iar vibraţia ce reiese în urma atingerii nu cred că este la fel pentru toţi. Se înţelege că nu doar cuvintele sunt de vină,ci şi cel care le percepe că doar în interiorul lui se petrec asocierile. Poate să găsescă vocea iritantă sau din contră, plăcută, poate să i se pare liniştitoare sau enervantă. Cred că asta depinde de numărul de vibraţii pe care este capabilă mintea să le perceapă. Şi până la urmă cuvintele au propria lor voce, nu contează din partea cui vin, dacă reuşesc să te atingă fie în mod agreabil, fie dezagreabil.În definitiv vocea lor are cel mai mare impact!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu