Despre mine

Ploiesti, Romania
Hmm....ciudat. Mereu mi s-a părut destul de complicat să vorbesc despre mine, să mă descriu. Nu ştiu de ce , poate pentru că nu ştiu de unde să încep, cu ce să încep şi nici ce vor ceilalţi să afle mai exact despre mine sau doar pentru că nici eu nu ştiu exact cum sunt şi ce aş putea spune totuşi despre mine. Dar o sa încerc să-mi fac o scurtă descriere. Nu vreau să folosesc clişee de genul: sociabilă, dinamică, spirit de echipă, bla bla bla...O să vă spun că îmi place să fiu înconjurată de lume, îmi place să se ţină cont de părerea mea, ma atrag misterele şi chestiile dubioase, nu-mi place ploaia, urasc frigul, prefer vara, am o manie pentru cercei, vorbesc destul de mult uneori, iar alteori mai deloc, sunt foarte curioasă, ador marea, îmi place să fiu remarcată, sunt destul de calmă şi pot să am multă răbdare ... ar mai fi multe de spus, dar mă opresc aici momentan. Părţi din mine se vor vedea prin cuvinte.

vineri, 11 septembrie 2009

O lume minunată

Când mă gândesc la teatru mă gândesc la o altă lume, la o lume magică în care toate prind viaţă fie că sunt personaje mistice, fie că sunt obiecte. Este extraordinar cum persoanele din spatele unor costume reuşesc să reînvie alte persone, obiecte, uneori alte epoci. Oamenii ăştia se transformă practic. E ca pe tărâmul fermecat, unde personajele deţin obiecte miraculoase care îi ajută să capete forţe fantastice şi iasă cu bine din orice situaţie. Actorii deţin costumele care par să aibă puteri nemaivăzute ce îi duc într-o altă lume. De fapt actorii deţin aceste puteri, nu costumele, ele se amplifică doar prin costume. Da, actorii sunt nişte peroane incredibile. Au atâta putere încât dau viaţă altor lumi şi asta nu e tot, ne şi conduc şi ne prezintă această această lume. Ei reuşesc să spargă orice barieră, pătrund pâna în adâncul sufletului tău şi îţi transmit stările lor. Sunt extraordinari. Pur şi simplu te urcă pe scenă lângă ei şi te ţin de mână, atât de puternică e legătura care se crează între spectator şi actor. Evident intensitatea conexiunii depinde de actor.
Când stai de vorbă cu un actor este imposibil să nu remarci sclipirile din ochii lui, şi intensitatea cuvintelor. Reuşesc să spună atât de multe, în atât de puţine cuvinte. Modul lor de a se exprima te uimeşte, au atâta expresivitate, încât este de ajuns un singur cuvânt şi înţelegi tot ce vor să spună. Sunt plini de naturaleţe şi cred cu tărie în ei. Cred că în asta constă puterea lor, cred în ei şi în forţele lor.
Lumea teatrului e fantastică, prin ea şi prin actorii ei. E cu adevărat o altă lume, o lume minunată!

Un comentariu: