Despre mine

Ploiesti, Romania
Hmm....ciudat. Mereu mi s-a părut destul de complicat să vorbesc despre mine, să mă descriu. Nu ştiu de ce , poate pentru că nu ştiu de unde să încep, cu ce să încep şi nici ce vor ceilalţi să afle mai exact despre mine sau doar pentru că nici eu nu ştiu exact cum sunt şi ce aş putea spune totuşi despre mine. Dar o sa încerc să-mi fac o scurtă descriere. Nu vreau să folosesc clişee de genul: sociabilă, dinamică, spirit de echipă, bla bla bla...O să vă spun că îmi place să fiu înconjurată de lume, îmi place să se ţină cont de părerea mea, ma atrag misterele şi chestiile dubioase, nu-mi place ploaia, urasc frigul, prefer vara, am o manie pentru cercei, vorbesc destul de mult uneori, iar alteori mai deloc, sunt foarte curioasă, ador marea, îmi place să fiu remarcată, sunt destul de calmă şi pot să am multă răbdare ... ar mai fi multe de spus, dar mă opresc aici momentan. Părţi din mine se vor vedea prin cuvinte.

marți, 22 septembrie 2009

Întrebări

V-aţi întrebat vreodată ce e în spatele vostru? Adică atunci când te întorci cu spatele eşti sigur că ştii ce rămâne în spate? Dacă atunci când ne întoarcem în spatele nostru rămâne o gaură neagră? Poţi fi sigur că e ceva? Şi dacă da, cum? Cum poţi să demonstrezi că în spatele tău este ceva, cum poţi demonstra că acolo unde nu poţi vedea este totuşi ceva? Nu e nicio dovadă. E imposibil de demonstrat. Dacă te gândeşti că poţi privi în oglindă şi astfel să vezi ce este în spatele tău nu e bine, eu ma refer la locurile pe care ochii tăi nu le pot vedea. Doar mintea ta crede că există ceva acolo unde nu poate vedea, dar practic nu poţi fi sigur de asta. Ciudat, nu? Cum ar fi ca într-o zi când îţi întorci privirea în spate să realizezi că nu e nimic, doar negru? Poate întro zi tot sistemul ăsta se strică sau are întârziere şi tu vezi că totul era în imaginaţia ta, că totul e negru de fapt şi doar în mintea ta lucrurile prind forme şi culori, dor în mintea ta există nişte lucruri de fapt. Dar nu, astea sunt doar nişte idei nebune de-ale mele, nu are cum să se întâmple asta, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu