Despre mine

Ploiesti, Romania
Hmm....ciudat. Mereu mi s-a părut destul de complicat să vorbesc despre mine, să mă descriu. Nu ştiu de ce , poate pentru că nu ştiu de unde să încep, cu ce să încep şi nici ce vor ceilalţi să afle mai exact despre mine sau doar pentru că nici eu nu ştiu exact cum sunt şi ce aş putea spune totuşi despre mine. Dar o sa încerc să-mi fac o scurtă descriere. Nu vreau să folosesc clişee de genul: sociabilă, dinamică, spirit de echipă, bla bla bla...O să vă spun că îmi place să fiu înconjurată de lume, îmi place să se ţină cont de părerea mea, ma atrag misterele şi chestiile dubioase, nu-mi place ploaia, urasc frigul, prefer vara, am o manie pentru cercei, vorbesc destul de mult uneori, iar alteori mai deloc, sunt foarte curioasă, ador marea, îmi place să fiu remarcată, sunt destul de calmă şi pot să am multă răbdare ... ar mai fi multe de spus, dar mă opresc aici momentan. Părţi din mine se vor vedea prin cuvinte.

joi, 24 septembrie 2009

Licitaţii

Mi se pare incredibil cum societatea din ziua de astăzi este capabilă să scoată la licitaţie orice. Am ajuns să ne vindem practic celui care dă mai mult. Uităm pur şi simplu de principii, de valori, de orice şi totul pentru bani. După cum bine ştiţi au fost cazuri în care anumite persoane şi-au scos la licitaţie virginitatea. E înfricoşător! Cum e posibil să dăm lucruri valoroase pe bani? A, da, majoritatea crede că un lucru valoros se cântăreşte doar în bani. Dar există lucruri mai importante decât banii, chiar nu vedeţi? Deschideţi ochii! Priviţi în jurul vostru, nu înţelegeţi că lucrurile cele mai valoroase nu costă nimic? Sau mai bine închideţi ochii şi priviţi acum. Ce veţi vedea aici e mult mai important. Cu sigurnţă vreţi dragoste, familie, sănătate, bucurie, fidelitate, prieteni, înţelepciune şi nici unul dintre lucrurile astea nu le poţi cumpăra. Sunt valori care nu se licitează, nu se dau celui care oferă mai mult. Priviţi, priviţi în sufletul vostru sunt alte lucruri mai importante decăt banii. De ce cred oamenii că nişte hârti colorate, un card de plastic sau nişte monede făcute dintr-un metal de mâna a şaptea au valoare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu