Despre mine

Ploiesti, Romania
Hmm....ciudat. Mereu mi s-a părut destul de complicat să vorbesc despre mine, să mă descriu. Nu ştiu de ce , poate pentru că nu ştiu de unde să încep, cu ce să încep şi nici ce vor ceilalţi să afle mai exact despre mine sau doar pentru că nici eu nu ştiu exact cum sunt şi ce aş putea spune totuşi despre mine. Dar o sa încerc să-mi fac o scurtă descriere. Nu vreau să folosesc clişee de genul: sociabilă, dinamică, spirit de echipă, bla bla bla...O să vă spun că îmi place să fiu înconjurată de lume, îmi place să se ţină cont de părerea mea, ma atrag misterele şi chestiile dubioase, nu-mi place ploaia, urasc frigul, prefer vara, am o manie pentru cercei, vorbesc destul de mult uneori, iar alteori mai deloc, sunt foarte curioasă, ador marea, îmi place să fiu remarcată, sunt destul de calmă şi pot să am multă răbdare ... ar mai fi multe de spus, dar mă opresc aici momentan. Părţi din mine se vor vedea prin cuvinte.

vineri, 18 septembrie 2009

Injurii

Fie că eşti în trafic, fie că te aflii într-o instituţie, la şcoală, sau chiar şi în mass-media este puţin probabil să nu auzim cuvinte vulgare. Insultele par a fi singurele cuvinte magice care reuşesc să exprime inexprimabilul. Omul simte nevoia de a înjura şi cel mai probabil nu va înceta niciodată să o facă. Injuriile îi ajută să de elibereze, să scape de stres. E sănătos într-un fel să ţipi, să înjuri fiindcă astfel reuşeşti să dai drumul presiunii care te apasă. Acum e la modă să înjuri, devi mai interesant dacă înjuri într-un anumit fel, copiilor li se pare că sunt mai maturi dacă folosesc cuvinte vulgare, iar dacă vorbele triviale sunt adresate în direct audienţa creşte instantaneu.
Nu-mi dau seama dacă oamenilor le place să spună cuvinte "murdare" sau să le audă, adică mă gândesc că ar putea la fel de bine să le spună în mintea lor, fără să le facă cunoscute celor din jur, dar aşa când spun cu voce tare mă gândesc că poate le place cum sună, le place să le audă.
Cert este faptul că vulgaritatea a devenit o artă. Pe web există multe dicţionare interlingvistice de înjuraturi. Cel mai bogat astfel de dicţionar cuprinde 2740 de expresii licenţioase în 162 de limbi. O operă "titanică".

Un comentariu: