Despre mine

Ploiesti, Romania
Hmm....ciudat. Mereu mi s-a părut destul de complicat să vorbesc despre mine, să mă descriu. Nu ştiu de ce , poate pentru că nu ştiu de unde să încep, cu ce să încep şi nici ce vor ceilalţi să afle mai exact despre mine sau doar pentru că nici eu nu ştiu exact cum sunt şi ce aş putea spune totuşi despre mine. Dar o sa încerc să-mi fac o scurtă descriere. Nu vreau să folosesc clişee de genul: sociabilă, dinamică, spirit de echipă, bla bla bla...O să vă spun că îmi place să fiu înconjurată de lume, îmi place să se ţină cont de părerea mea, ma atrag misterele şi chestiile dubioase, nu-mi place ploaia, urasc frigul, prefer vara, am o manie pentru cercei, vorbesc destul de mult uneori, iar alteori mai deloc, sunt foarte curioasă, ador marea, îmi place să fiu remarcată, sunt destul de calmă şi pot să am multă răbdare ... ar mai fi multe de spus, dar mă opresc aici momentan. Părţi din mine se vor vedea prin cuvinte.

joi, 10 septembrie 2009

Dedublarea astrală

Cred că mai toată lumea cunoaşte fenomenul sau a auzit vorbindu-se despre el. Dedublarea astrală se spune că are loc în mod inconştient, în timpul somnului, când sufletul se desprinde de corupul fizic. În timpul viselor fiecare dintre noi experimentează dedublarea astrală spontană. Totuşi există şi posibilitatea unei dedublări în mod conştient prin inducerea acestei stări. Dedublarea conştientă este o calitate latentă în fiecare om.
Atunci când spiritul se desprinde de trup între cele două se menţine totuşi o legătură energetică şi informaţională.
Este uimitor câte lucruri poţi face cu ajutorul minţii, vorba aia It's all in your mind!
Când spiritul părăseşte trupul, asupra ta se instalează liniştea şi pacea interioară şi te simţi foarte calm. Şi cel mai ciudat lucruri poţi să te vezi tu pe tine. Au fost persoane oarbe care au experimentat decorporalizarea şi când au revenit în trupul lor fizic au descris perfect modul în care erau aşezate lucrurile şi culorile acestora. E cam ciudat să ai ochii închişi, dar să vezi. Te panichezi foarte tare când simţi cum tu eşti în două locuri. Cu toate astea corpul tău are şi el dreptate şi îşi ia marje de apărare, astfel atunci când este extenuat fizic, iar psihicul tău este destul de puternic, spiritul se sustrage lăsând corpul fizic să îşi continue activitatea doar cu funcţiile stict necesare. Întoarcerea spiritului în corp este mai greu de realizat, aici mintea trebuie să aibă un control extraordinar. După experienţa dedublării te simţi ameţit, te doare capul şi-ţi tremură tot corpul. Sigur aceste simptome diferă la fiecare individ. Dacă vreţi să încercaţi acest fenomen vă sfătuiesc să nu fiţi singuri, să aveţi pe cineva care să vă aducă înapoi, în cazul în care aţi ieşit din corp, să nu cumva să rămâneţi într-o realitate diferită.
Dacă ai putea să cunoşti capacităţile psihicului şi să le controlezi cred că ai putea face o mulţime de lucruri mai puţin obişnuite şi cu toate astea tot ai fi destul de speriat că nu înţelegi cum le faci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu