Despre mine

Ploiesti, Romania
Hmm....ciudat. Mereu mi s-a părut destul de complicat să vorbesc despre mine, să mă descriu. Nu ştiu de ce , poate pentru că nu ştiu de unde să încep, cu ce să încep şi nici ce vor ceilalţi să afle mai exact despre mine sau doar pentru că nici eu nu ştiu exact cum sunt şi ce aş putea spune totuşi despre mine. Dar o sa încerc să-mi fac o scurtă descriere. Nu vreau să folosesc clişee de genul: sociabilă, dinamică, spirit de echipă, bla bla bla...O să vă spun că îmi place să fiu înconjurată de lume, îmi place să se ţină cont de părerea mea, ma atrag misterele şi chestiile dubioase, nu-mi place ploaia, urasc frigul, prefer vara, am o manie pentru cercei, vorbesc destul de mult uneori, iar alteori mai deloc, sunt foarte curioasă, ador marea, îmi place să fiu remarcată, sunt destul de calmă şi pot să am multă răbdare ... ar mai fi multe de spus, dar mă opresc aici momentan. Părţi din mine se vor vedea prin cuvinte.

duminică, 18 octombrie 2009

Superstiții

Fie că recunoaștem sau nu toți avem superstițiile noastre. Un obiect pe care îl purtăm cu noi pentru noroc, niște cuvinte pe care le rostim ca și cum ne-ar ajuta să facem magie, gesturi, ritualuri, ordinea în care facem lucrurile, toate devin superstiții. De ce ne bazăm pe superstiții? Pentru că suntem destul de inteligenți în cât să ne dăm seama că nu avem toate răspunsurile. Pisica neagră care ne trece prin față devine semn rău, un bănuț pe care îl ridici de pe jos este noroc, să treci pe sub scară iarăși nu e ok, ce să mai zic de zilele de 13. Credem în superstiții când nu avem încredere în noi, când nu știm ce să facem, când nimic altceva nu ne poate ajuta. Uneori funcționează, alteori nu, cu toate astea continuăm să credem în aceleași superstiții. Probabil astfel luăm deciziile mai ușor, dar când nu ești sigur e mai bine să nu intervii în superstiții, e bine să faci totul ca de fiecare dată, cine știe poate chiar funcționează.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu