Despre mine

Ploiesti, Romania
Hmm....ciudat. Mereu mi s-a părut destul de complicat să vorbesc despre mine, să mă descriu. Nu ştiu de ce , poate pentru că nu ştiu de unde să încep, cu ce să încep şi nici ce vor ceilalţi să afle mai exact despre mine sau doar pentru că nici eu nu ştiu exact cum sunt şi ce aş putea spune totuşi despre mine. Dar o sa încerc să-mi fac o scurtă descriere. Nu vreau să folosesc clişee de genul: sociabilă, dinamică, spirit de echipă, bla bla bla...O să vă spun că îmi place să fiu înconjurată de lume, îmi place să se ţină cont de părerea mea, ma atrag misterele şi chestiile dubioase, nu-mi place ploaia, urasc frigul, prefer vara, am o manie pentru cercei, vorbesc destul de mult uneori, iar alteori mai deloc, sunt foarte curioasă, ador marea, îmi place să fiu remarcată, sunt destul de calmă şi pot să am multă răbdare ... ar mai fi multe de spus, dar mă opresc aici momentan. Părţi din mine se vor vedea prin cuvinte.

vineri, 16 octombrie 2009

De-a v-aţi ascunselea cu destinul

Destul de ciudat, nu? Orice am face unele lucruri sunt inevitabile. Oricât am încerca să fugim nu vom reuși niciodată. Pur și simplu nu avem scăpare. Suntem prinși în ghearele destinului. Avem o singură șansă. Din păcate în viață nu avem opțiunea ”undo” să mergem mai întâi să vedem cum e și, dacă ceva nu ne place, să încercăm una dintre celelalte variante. Nu ne putem schimba destinul. Dacă am făcut o alegere trebuie să mergem cu ea până la capăt. Ne ascundem, ocolim, fugim, însă în mod inutil, orice am face, destinul își urmează cursul până ne lovim de alte locuri în care trebuie să alegem. E ca în filmele de groază ești mereu urmărit și orice ai face nu poți să scapi, e mereu în spatele tău și de fiecare dată apare de unde te aștepți mai puțin.
Dar destinul nu este atât de rău, noi suntem răi cu el. Îl învinuim mereu pentru alegerile noastre proaste. Dacă ceva nu merge bine e clar, destinul este singurul vinovat, a fost mâna destinului. Mda...sigur! După ce că fugim și ne ascundem de el, iar el săracul trebuie să alerge după noi, să ne caute, să ne îndrume spre destinație mai aruncăm și vina asupra lui pentru toate lucrurile pe care noi le-am greșit în viață. Ne-am obișnuit să scăpăm de orice vină, orice greșeală punând totul pe seama bietului destin. Și da, nu el hotărăște pentru noi, ci noi suntem singrii care decidem. Doar că el nu ne lasă să ne schimbăm deciziile luate atâta tot. E clar, în viață trebuie să fii hotărât, să știi ce vrei, n-ai timp să greșești, n-ai timp să stai să te gândești la ce vrei să faci. Totul se mișcă foarte repede, iar dacă nu știi ce vrei să faci, nu știi spre ce direcție să te îndrepți este posibil să pierzi, asta desigur dacă nu cumva ești însoțit de mult noroc și de o intuiție extraordinară. Deci nu mai pierde timpul aiurea încercând să fugi, oricum n-ai scăpare, mai bine te-ai gândi ce vrei cu adevărat ca să știi ce să alegi la momentul respectiv.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu