Despre mine

Ploiesti, Romania
Hmm....ciudat. Mereu mi s-a părut destul de complicat să vorbesc despre mine, să mă descriu. Nu ştiu de ce , poate pentru că nu ştiu de unde să încep, cu ce să încep şi nici ce vor ceilalţi să afle mai exact despre mine sau doar pentru că nici eu nu ştiu exact cum sunt şi ce aş putea spune totuşi despre mine. Dar o sa încerc să-mi fac o scurtă descriere. Nu vreau să folosesc clişee de genul: sociabilă, dinamică, spirit de echipă, bla bla bla...O să vă spun că îmi place să fiu înconjurată de lume, îmi place să se ţină cont de părerea mea, ma atrag misterele şi chestiile dubioase, nu-mi place ploaia, urasc frigul, prefer vara, am o manie pentru cercei, vorbesc destul de mult uneori, iar alteori mai deloc, sunt foarte curioasă, ador marea, îmi place să fiu remarcată, sunt destul de calmă şi pot să am multă răbdare ... ar mai fi multe de spus, dar mă opresc aici momentan. Părţi din mine se vor vedea prin cuvinte.

marți, 3 noiembrie 2009

Oameni nepotriviți

Există oare oameni, persoane nepotrivite? Nepotrivite pentru ce? Pentru cine? Şi ce se înţelege prin "om nepotrivit"? Un om care este necorespunzător? Este atât de des utilizată expresia " nu eşti potrivit pentru mine" şi, mie cel puţin, mi se pare că are o conotaţie negativă. Adică dacă nu eşti potrivit eşti nepotrivit, nu eşti bun, eşti rău. Eu cred că nu există oameni nepotriviţi, toţi se potrivesc cuiva, la ceva şi dacă nu eu sunt persoana cu care se potrivesc asta nu înseamnă că am dreptul să-i numesc nepotriviţi. Doar pentru simplu fapt că au o altă viziune asupra vieţii, că pentru ei totul are un alt contur, nu înseamnă că sunt nepotriviţi, ci doar că nu suntem pe aceeaşi lungime de undă, că avem alte interese, dorinţe, opinii. Dacă nu avem un sentiment de simpatie pentru anumiţi oameni nu înseamnă că ei sunt antipatici, ci doar că diferenţele dintre tine şi persoana respectivă sunt mai numeroase decât asemănările. Nu trebuie să îi convingem că părerile noastre sunt mai bune decât ale lor, trebuie doar să îi acceptăm, să vedem în ei o nouă sursă de informare asupra lucrurilor, o nouă concepţie, o nouă părere. Cu cât strângem mai multe păreri despre lucruri cu atăt aria noastră de cunoaştere se măreşte şi putem să vedem un singur fapt din mai multe unghiuri, să îl descifrăm mai uşor. Toţi oamenii sunt potriviţi, toţi te ajută chiar şi cei care reprezintă modelul: "aşa nu!"

Un comentariu:

  1. Hmmm Ade (daca nu te superi prefer sa folosesc acest diminutiv)eu prefer sa spun ca nu sintem compatibili,sau incompatibili in efectul negativ al cuvantului.Acum multi mergem pe ideea ca a fii contrariul unei persoane inseamna ca nu esti bun.Sint deacord cu tine,cu totii avem ceva de invatzat ,pina si de la aspectele negative,a unei situatii,persoane.Sint de 4 ani in Spania si crede-ma in 4 ani m-am atasat doar de 2 persoane si am creat o relatie de amicitie...am ajuns sa cred ca sint o freak,ma privesc lung minute bune in oglinda si ma intreb de ce?Ma autoevaluez de mii si mii de ori ,eu care aveam prietenii peste tot,care reuseam sa ma socializez cu o facilitate iesita din comun am ajuns o ....singuratica...Ce se intampla cu noi ?devenim mai putini comunicativi,deschisi ...sufletul imi plinge cu lacrimi amare dupa acele momente fermecatoare cu prietenii,purtam discutii interminabile despre nimic si tot ,dormeam doar ca sa pot prinde vlaga pt o noua intalnire cu ei ....au disparut ,timpul e cel vinovat ,problemele cotidiene,sau ce defapt?

    RăspundețiȘtergere