Despre mine

Ploiesti, Romania
Hmm....ciudat. Mereu mi s-a părut destul de complicat să vorbesc despre mine, să mă descriu. Nu ştiu de ce , poate pentru că nu ştiu de unde să încep, cu ce să încep şi nici ce vor ceilalţi să afle mai exact despre mine sau doar pentru că nici eu nu ştiu exact cum sunt şi ce aş putea spune totuşi despre mine. Dar o sa încerc să-mi fac o scurtă descriere. Nu vreau să folosesc clişee de genul: sociabilă, dinamică, spirit de echipă, bla bla bla...O să vă spun că îmi place să fiu înconjurată de lume, îmi place să se ţină cont de părerea mea, ma atrag misterele şi chestiile dubioase, nu-mi place ploaia, urasc frigul, prefer vara, am o manie pentru cercei, vorbesc destul de mult uneori, iar alteori mai deloc, sunt foarte curioasă, ador marea, îmi place să fiu remarcată, sunt destul de calmă şi pot să am multă răbdare ... ar mai fi multe de spus, dar mă opresc aici momentan. Părţi din mine se vor vedea prin cuvinte.

sâmbătă, 25 septembrie 2010

Grown up

Vine o vreme în viață când devii în mod oficial adult. Și dintr-o dată ești suficient de în vârstă să votezi, să consumi alcool și să întreprinzi alte activități de adulți. Dintr-o dată oamenii se așteaptă să fi responsabil, serios, matur.capabili să punem în practică ce am învățat. Creștem, îmbătrânim, dar ne maturizăm vreodată cu adevărat? În unele privințe ne maturizăm, avem familii, ne căsătorim, divorțăm, dar în mare parte avem aceleași probleme pe care le aveam la 15 ani. Iar oamenii din jurul nostru se așteaptă să știm ceea ce facem și încotro mergem, se așteaptă să luăm decizii și să nu facem greșeli, cel puțin nu prea mari. Toată lumea se așteaptă să știm lucruri, să fim capabili să ne rezolvăm problemele, să nu ne plângem și să găsim de fiecare dată soluția. Este totuși bine să devii adult, să nu mai dai explicații, să nu conteze la ce oră intri în casă sau ce mănânci. Totuși uneori simți nevoia să ți se spună ce trebuie să faci, uneori ar fi mai bine să nu trebuiască să fi tu cel care decide, pentru că nu contează cât de înalți devenim, cât de mult îmbătrânim, tot ne împiedicăm, tot avem întrebări fără răspuns, rămânem pentru totdeauna tineri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu